دیگه ناشُم به کعله، مرثیه ی خان نیست، ارثیه ی ماست
مدت ها بود و هست که پس از فروش قطعه ای از قلعه ی شاه منصور خان به یکی از همشهریان بعضی به فکر افتادند که ای بابا! اینجا جزو آثار تاریخی است و تحت حمایت میراث فرهنگی و بدوبدو هجوم بردند و ثبتش کردند. میراث هم که کاملاً آماده ی ارثیه برداری، با آغوش باز این عشق را بوسید و به قفسه ی بایگانی آویخت تا شاید وقتی دیگر…!
+ نوشته شده در یکشنبه یازدهم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 20:3 توسط (محسن جهان بین)
|
با سلام خدمت همشهريان گرامي و دیگر كاربران عزیز