تکمیل آسفالت بلوار شهید خمشی آیا+تصویر
به گزارش شبانکاره سکشن: بلوار شهید خمشی آیا شبانکاره در محدوده شهری که از بزرگترین پروژه های بخش شبانکاره و دشتستان در سال جاری بود طبق وعده شهردار شبانکاره که مدت این پروژه را یک ماه اعلام کرده بود در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ شروع بکار و پس از یک ماه تلاش و کار روزانه در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ به پایان رسید.
برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کایک کنید


![DS351C03596 [800x600].jpg](http://s6.uplod.ir/i/00638/xye3l2xgdvp3.jpg)


با سلام خدمت همشهريان گرامي و دیگر كاربران عزیز