http://s6.picofile.com/file/8201050918/IMG_2387.JPG

به گزارش شبانکاره سکشن: امام جمعه بخش شبانکاره در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در پی اعنراض شهروندان به عملکرد ضعیف اداره راه و شهرسازی استان شدیدا انتقاد کرد و افزود: گوشتان کر است يا خودتان را به کري زديد.اين کشور به نفس قدسي مقام معظم رهبري پابرجاست.بدنبال تنش نباشيد،اداره راه تابلوهاي راهنمايش را اصلاح کند.اسم روستاها و شهرها را در تابلوها قيد کند تا مسافران سردرگم نباشند. حذف نام روستاها و شهر شبانکاره باعث تنش ميشود.وحدت مردم را حفظ کنيد،کسي که خادم است خدمتگذار است پيش مردم قرب دارد،پيش خداهم آبرو و اجر دارد. مردم: زمزمه هاي اختلاف و قهر و جدائي در بين جامعه ديده مي شود.

وی همچنین اظهار داشت: کسي مي آيد مدت کوتاهي بر مسندي مي نشيند و بعد ميرود،اگر ناحق طرفداري کنيد،در منازل زن و شوهرها،پدر،مادرها براي مال حرام ،به غيبت و تهمت روي بياورند،دودش به چشم خود شما خواهد رفت و آثارش سالها باقي مي ماند ،هوشيار باشيد،بيدار باشيد، خدا شما و قبيله و خشم،تان را مي بيند و اگر گناه کنيد غصب حواله تان مي کند. خدا کسي را قبول دارد که تقوايش بيشتر است.«ان اکرمکم عندالله اتقاکم»