http://old.ido.ir/myhtml/news/1391/m07/139107091261.jpg

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول حمادی امام جمعه شهر شبانکاره در پایان خطبه ی دوم این هفته در خصوص مسئله پیش آمده در رابطه با ممنوعیت جریان آب در کانال های شبانکاره افزود:  سرپرست اداره آبياري اطلاعيه اي در ممنوعيت کشت در منطقه شبانکاره تا مهر ماه 95 صادر کرده . مردم نسبت به اين آگهي معترض اند ،شوراي اسلامي شهر طي نامه اي به استاندار محترم خواستار تجديد نظر شده.درخواست بنده اين است که مسئول آب منطقه اي با هماهنگي بخشدار محترم در جلسه اي در شهر شبانکاره علت محروم نمودن مردم و بيکار کردن آنها را حضورا توضيح دهند.آب منطقه اي بوشهر با حفرکانال و ايجادخاکريز اراضي مردم را تخريب کرده که اگر باراني ببارد در زمينهاي دشت شبانکاره جاري نمي شود پس نان اين مردم از کجا تامين شود.سد و زمين و آب براي اشتغال ساکنين اين منطقه بوده يکسال بيکاري اين مردم توجيه پذير نيست.