به گزارش شبانکاره سکشن: آیین بزرگداشت دکتر غلامحسین خواجه، چهره ی ماندگار آموزش عالی استان بوشهر، با حضور چهره های برجسته علمی، سیاسی و مذهبی استان در شهر شبانکاره برگزار شد.
چهره هایی چون دکتر حقیقی، معاون سیاسی استاندار و مدیران کل استان و روسای دانشگاههای خلیج فارس بوشهر و شهیدچمران اهواز در این مراسم حضور داشتند.
این مراسم که دبیر آن را دکتر اسدپور از دیگر چهره های علمی شبانکاره بر عهده داشت با مشارکت دهیاری بویری و نخبگان شبانکاره، انجمن فردوسی، گروه نمایشی آفرینش و دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.
در پایان این مراسم از سوی استاندار، اداره کل دامپزشکی، میراث فرهنگی، فرمانداری دیلم و دیگر اقشار دانشگاهی هدایای به رسم سپاس از زحمات دکتر خواجه به ایشان اهدا شد و تصویر ایشان توسط مدعوین به امضا رسید.