شبانکاره سکشن: در این جلسه بخشدار شبانکاره ضمن اهداء درود به روح پرفتوح امام راحل و شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و خوش آمدگویی به اعضای محترم شورای اداری افزودند: ماه مبارک رمضان را پشت سر گذاشتیم که امیدواریم بهره وافر و کافی را از این ماه پر برکت برده باشیم . ایشان با اشاره به توفیقات مذاکرات هسته ای گفتند الحمداله با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش و همت تیم مذاکره کننده و هدایت رئیس محترم جمهور و صبر ، استقامت و حمایت مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانستیم با رعایت خط قرمزهها در زمینه هسته ای توفیقات ارزشمندی از جمله ادامه توسعه ، تحقیق و غنی سازی هسته ای و لغو تحریم ها کسب کنیم و اقتدار ، صلابت و عزت جمهوری اسلامی مثل همیشه در جهان برای همه ثابت شد که خدای بزرگ را از این بابت شاکریم .

اقای سلیمانی با اشاره به وجود دو دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور در بخش افزودند ؛ با وجود این دو دانشگاه فرصت تحصیل و زمینه توسعه علمی فراهم است که ان شاالله با حمایت مردم و مسئولین بویژه جناب آقای دکتر لک رئیس محترم دانشگاه علمی کاربردی استان بتوانیم در زمینه توسعه کیفی و احداث ساختمان دانشگاه گام های موثری برداریم.

به گزارش پسارو، بخشدار شبانکاره در زمینه کشاورزی بخش شبانکاره گفت ؛ شبانکاره یکی از بخش های مهم استان است که با وجود سد رئیسعلی دلواری ، زمینه توسعه کشاورزی فراهم است که اجرای ابیاری تحت فشار و ایجاد شهرک کشاورزی دو طرح مهمی است که با عنایات استاندار محترم و پیگیری های مجدانه فرماندار محترم در حال مطالعه و پیگیری است . ایشان تصریح کردند ؛ با توجه به خشکسالی اخیر در استان و کمبود اب ، استفاده علمی و دانش بنیان از منابع ابی و کشاورزی از ضروریات است .
اقای سلیمانی روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید سارمی را گرامی داشته و از زحمات خبرنگار و اصحاب رسانه بخش تقدیر کردند و افزودند ؛ تلاش شده با همکاری جوانان سه سایت خبری و تعدادی ثمن ها در بخش راه اندازی و فعال شود .
بخشدار شبانکاره گفت ؛ در سال جاری برگزاری انتخابات را داریم که این امادگی وجود دارد با همکاری شما عزیزان ان شاالله انتخاباتی سالم و قانونمند را با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم و از همه مسئولین ادارات و نهادها می خواهم از حضور در جلساتی که رنگ و بوی انتخاباتی دارد خودداری نمایند
اقای سلیمانی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت گفت ؛ همه دستگاه های اجرایی میبایست برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی خاص این هفته داشته باشند و برنامه های خود را به بخشداری اعلام نمایند ایشان همچنین به برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان در اینده نزدیک اشاره و تأکید کردند همه مدیران یابد نسبت به پیگیری جدی و مستمر پروژه های عمرانی خود در سطح شهرستان و استان اقدام نمایند.

در این جلسه دکتر لک رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان به جایگاه علمی و رویکرد ان دانشگاه اشاره کردند و اقای رحمان بهنام نیا را بعنوان رئیس دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره معرفی و از زحمات اقای لطفی رئیس قبلی تشکر کردند .
در ادامه اقای محمدی نسب بعنوان رئیس برق و اقای بویری بعنوان رئیس ابفار بخش معرفی شدند/پسارو

 IMG-20150726-WA0149 IMG-20150726-WA0151 IMG-20150726-WA0153 IMG-20150726-WA0170 IMG-20150726-WA0172

IMG-20150726-WA0148